xsandra

Alla inlägg under januari 2011

Av alexandra - 31 januari 2011 20:03

hejsan allihoppa :)

nu har man precis ätit , och har hur tråkigt som helst!

Idag har man varit på Lunnaskolan och satt upp alla discolappar med alva , och sen gick vi hem till henne :) vi hade roligt , hehe <3

imorgon är det tråååkiga skolan , men vi ska åka skridskor hela skolan i morgon , bättre än att sitta vid någon tråkig skolbänk ;)

och imorgon slutar jag 14.00 istället för 15.00 , sköönt :)

men ska gå nu.

ha det jätte bra :)


KRAM / Alexandra

Av alexandra - 30 januari 2011 10:02

Av alexandra - 30 januari 2011 09:38

hej allihoppa 

ska snart träna fotboll

sen vet jag inte vad jag ska göra , några förslag ? :)

just nu sittar jag och dricker te :)

men nu måste jag gå , för vi ska åka till träningen nu :)



KRAM / Alexandra

Av alexandra - 29 januari 2011 22:06

hej alla :)

kunde inte vara med hanna , emelie & filippa idag :(

men aja , pappa och jag åkte och kolla på en frölunda match ikväll , fan dom suger , idag förlorade dom med 3-0 , fatta ni jag hur sur jag eller ? Christian Beckman är ju helt mongo , han kan ju inte ens skjuta -.-

men aja.. :)

jag & pappa hyrde en film , Iran Man 2 , det var faktiskt ganska bra :)

men aja , ska typ sova nu , ska upp tidigt imorgon , ska ha träning :)


Kram / Alexandra

Av alexandra - 29 januari 2011 10:03

haajsan :D

har inte bloggat på 2 dagar nu , men i torsdags var jag och kolla på frölunda , det sööööög! dom förlorade men 5-2 elr 4-2 jag typ gick när det var fem minuter kvar utav matchen , jag blev så jävla arg , haha , xd..

och igår i skolan så hade jag glömt min engelskabok så jag fick typ panik , men som tur var att jag fick låna mollys engelskabok , men det gick skit dåliigt , tror jag ;)

och på kvällen så var jag på träffpunkten , det var typ år jag var där :D , men det var riktigt kul.. :)

och nästa fredag kommer vi ha disco också , hhihihihihihi ,rooooooligt :D


kramKRAM / Alexandra

Av alexandra - 26 januari 2011 19:58

hejhejhejhejhaaj , har väldiiigt trååkigt.

precis haft träning , men det blev mer som att måla lappar inför discot vi ska ha :D , roligtroligtroligtroligtroligt :D

och miin pappa har köpt en ny mobil , fuskis xd

skoldagen , har vart skit , som vanligt , men det var faktiskt ändå ganska okej , vet inte varför. xd :)

och imorgon ska man på frölundamatch , igen , hihihihi , fast med min pappa, min lillebror och jennifer :) , tror dom spelar mot timrå , kom igen nu gubbar , fast det är ju imorgon , hehe , jag är knäpp XD XD XD XD XD XD XD X'D


hihi , KRAMKRAMKRAMKRAM / Alexandra   

Av alexandra - 25 januari 2011 17:29

Av alexandra - 25 januari 2011 17:24

tjooo :D

Blir ett snabbt inlägg , kommer ett till sen :D

gårdagen blev faktiskt bättre , åka och kolla på frölunda och det blev seger till dom med 4-2 mot djurgården , bajsa stockholm :'D

och idag har det vart seeegt , sluta 10 över 3 , boooring.

och typ världens trååkigaste lektioner också , kan det bli sämre? nej..

men nu måste man gåå :D<33



KraaaaaamKraaaaaam / Alexandra <3


Ovido - Quiz & Flashcards