xsandra

Direktlänk till inlägg 7 april 2011

Allum :-)

Av alexandra - 7 april 2011 20:27

hej..

orkar inte skirva så mkt , menmen

idag har man vart på skolan , sjuuuukt tråkigt.

men sen åkte vi till allum,

det blev en tröja som ttyp var en tjocktröja

och sen typ en annan till tröja, men vet inte hur jag kan förklara den, hehe .. xd

men jag vet inte vad jag ska skriva,, har inte hänt så himla mycket!

jjust nu kollar man på hockey, skellefteå och Färjestad spelar, tycker man faktiskt borde kolla då..

nejmen nu får jag typ damp.. såå...


Krammmmheyyyy  / Alexandraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av alexandra - 25 april 2011 12:01

hejsan alla söta små personer fast även stora personer som läser detta just nu. nejmen hej :) inatt har jga sovit hos mamma och eftersom jag fick kameran igår så kommer jag byta blogg nu :) är det någon som kan hjälpa mig, hör gärna av er då ...

Av alexandra - 24 april 2011 14:38

FÖR ATT ... ....... IMORSE ÅKTE JAG Å PAPPA OCH KÖPTE MIN SYSTEMKAMERA :D SYPERGLAD..   MENMENMEN   PUSSHEY / ALEXANDRA         kortinlägg.. ...

Av alexandra - 23 april 2011 19:24

.. ATT JAG ÄR SKITGLAD JUST NU! :D bara för att imon ska jag och pappa åka och köpa min systemkamera :D och snart kanske min ziperall kommer! är jätteglad :) hej förresten :) vad gör alla ? själv gör man ingenting typ..! och.. förlåtför...

Av alexandra - 19 april 2011 17:43

men förlåt för skit dålig uppdatering.. men halllåå ;) vad gör alla ? själv typ sitter man typ och gör nästan ingenting.. :) men igår fyllde jag år så jag hann inte blogga då .. jag fick ett jätte fint armband av farfar en one piece av ...

Av alexandra - 16 april 2011 10:09

hejsan alla söta läsare som just nu läser denna blogg. ;) haha, nejmen vad gör ni ? själv typ sitter man och sjunger på nån konstig låt, xd haha :D funderar på att byta header så jag ska gör några och sen får ni bestämma lite ;) och sen kan...

Ovido - Quiz & Flashcards