xsandra

Alla inlägg under mars 2011

Av alexandra - 29 mars 2011 20:30

.. inlägg!

otkar inte skriva mkt.

min mobil är lagad så jah ska åka och hämta den imon eller på torsdag :DDDD

och var på landvetter idag och träffa dem bästa, Emelie, Hanna och Filippa :D


Pussheysan / Alexandra

Av alexandra - 28 mars 2011 20:07

hejsansvejsan alla , ......

vad gör ni ?

själv så sitter jag och gör nått..

idag har man vart i skolan, , tyyp hade idrott, och musik, . jag och en kompis sjunger en hel vers med en låt ;ooo, liiiiiite läskigt.. och sen ska vi sjunga det för hela min skola ;ooooo , ännu läskigare :D

sen åkte jag hem och typ inte gjorde nått, jag vänta tills min pappa och lillebror kom hem , så jag och han kunde hoppa studsmatta :D

JAG HJÄÄÄÄÄÄRTA STUDSMATTAN :D

men imorgon ska man åka till landevtter och ha hemkunskap hela dan igen..

ska få träffa Emelie, Filippa å Hanna yaaaaaaaa, kommer bli jättejätte kul!

men nu orkar jag inte skriva mer..


pussheyysan / Alexandra

Av alexandra - 27 mars 2011 20:13

tjoooootjeena allihoppa!

vad gör ni ?

själv så sitter man typ och bara myser, med mig själv, hähä!

idag fyller min pappa år , så vi har haft typ som ett litet kalas här!

jennifer, stephanie & julia kom med så vi typ var med varandra , sen åkte dem hem så jag typ satt och prata med alla vuxna, heäheä xd

men nu är jag as trött , så ska typ äta, sen kolla på tv och sen gå och lägga mig..

imorgon är det skola med, uuuschnej!

jag har typ levt på smörgåstårta , vanlig tårta och bullar idag.. har inte ätit nån vanlig mat, det är inte så bra eller ?

nejmen nu orkar jag inte skriva längre,..


tjoohej / kram Alexandra

Av alexandra - 26 mars 2011 09:24

tjoootjenare :)

vad gör alla ?

själv så vakna man för en stundsen, hehe..

men idag ska man åka till borås för man ska kolla på julias tävling där!

det kommer blii as kul :D

imorgon fyller min pappa år också

så vi kommer typ ha jätte mycket folk här , !

också måste jag städa med!

hehe, jag gjorde inte det igår, var typ på as dåligt humör, hehe (a)

men ska man skriva mer ?

nej, jag vet inte..

nu ska jag typ äta frukost :D


tjoohej / Alexandra

Av alexandra - 25 mars 2011 16:25

nu blir det att städa


pussheyy leverpastej / Alexandra

Av alexandra - 24 mars 2011 19:33

BAJS!

hade bara lust att börja med nått annat än typ bara "hej" eller nått xd

vad gör alla ?

själv sittar man och kollar på hockey, aik - färjestad spelar, hehe kollar bara för skoj skull.

sen sitter man också och chattar med söta Filippa :*

idag har man varit med Linnéa , vi typ gjorde massa saker, först kom vi hem från skolan, och så åt vi bara lite, sen bestämmade vi oss för att baka, chokladmuffins blev det, sen så gjorde vi bara lite engelska läxa, trååkigt, sen så gick vi ut och spela fotboll éller vi typ bara sköt lite och sen så gunga vi, ändå en ganska lyckad dag (:

imon är det freeeeeeedaaaaaaaa' :D

då ska man typ inte göra så himla mkt, det blir iallafall ingen träffpunkten.

och imorgon ska vi ha engelska läxförhör, trååååååkigt :/

men nu ska jag inte skriva mer, ska göra lite engelska igen :I

blev ändå ett ganska långt inlägg, hehe xd


söt pusssheeyyy leverpastej! (:

Av alexandra - 22 mars 2011 18:23

hejsan alla

hejdå , orkar inte blogga så , palla :D

nejdå , jag skoja bara :)

idag har man vart i landvetterskolan och har haft hemkunskap, vi var där hela dagen, jag träffa jätte många määäänniskor :DDDD

BAPELSIIIN, hehe, apelsin då alltså (;

och imorgon har vi pedagogisk eftermiddag :D, så imorgon ska man vara med Linnea innan träningen, vet inte om jag hinner blogga imorgon..

efter middagen ska jag ut och springa.. usschnej, sen måste jag göra matte med, nej usch bläääää :(

men jaja

PUSSSHEEYY LEVERPASTEJ / Alexandra

Av alexandra - 20 mars 2011 08:49

godmorgon alla ;)

vad gör ni ?

själv sitter man och skriver detta inlägg och kollar på tv, :)

asså jag hatar att vakna tidigt på helger, det är det som är värst, men jag vet inte varför jag gör det.. :$

idag kanske det blir Allum, hoppas det :DDDDD

och så sa pappa till mig igår att jag fick beställa en one piece , men jag vet inte om jag ska göra det ? :$

men ikväll blir det iallafall träning  ...

men nu vet jag inte vad jag ska skriva mer,, hehe


Kyssss / Alexandra

Ovido - Quiz & Flashcards