xsandra

Alla inlägg under februari 2011

Av alexandra - 26 februari 2011 09:38

hallllllåå ..

fortfarande sjuk .. -.-

men just nu lyssnar jag på spotify och dricker te till min hals..

orkar inte skirva mer , tyyp vakna precis :( , vill sova längre..

men aa..

förlåt för att jag inte har skrivit på länge , har inte orkat..

men nej , fast aa

ha det bra


/ Aleeeeexandra

Av alexandra - 24 februari 2011 11:41

nej , nu är jag fan trött på att vara sjuk.. hehe

disco är ju imorgon , och jag kanske inte kan vara med :/

jaa , nu sitter man här och bloggar igen , jag vill ha glass , för jag vill ha kallt i min hals :(

ja vad tycker ni vad man kan göra ? , några förslag

sitter och chattar med jennifer , gleeeeeeeeeenn (:

hohohohoho , nej men bajs :(

asså jag har såååååååå himla tråkigt :(

nej  , hejdå


Ha det bra


Kram / Alexandra

Av alexandra - 23 februari 2011 14:19

hejsan alla

idag är man också sjuk , och det är as tråkigt

jag är svin sur för idag ska vi börja träna ute med fotbollen så kan inte jag vara med , jag är fan as arg för det!

och så är det jätte kallt men ändå sitter jag och äter en pigelin , ja , jag är ganska knäpp ..  men aja ..

orkar inte blogga nu , men kommer ett inlägg lite senare (:


Kraaaaam / Alexandra

Av alexandra - 22 februari 2011 13:40

hejsan allihoppa (:

jag är sjuk :(

åkte hem från skolan idag , för att jag mådde så himla dåligt :(

vad gör ni då ?

men asså nae , jag orkar inte blogga nu ;)

Ha det bra


Kraaam / Alexandra

Av alexandra - 21 februari 2011 17:47

Det är liksom du,

Jag älskar från & med nu,

Idag , imorgon & föralltid,

Jag kommer dig alltid vara vid,

Du är helt klart underbar,

Du snurrar i mitt huvud , liksom bara du,

Vad ska jag göra , ?

Ta katten i svansen och köra , ?

Det är inte så lätt,

för när jag är med dig blir det så hett,

Ja, jag älskar faktiskt dig,

och en vackar dag hoppas jag att du tycker det samma om mig.

Av alexandra - 21 februari 2011 17:44

hajsan allihoppa

jag mår inte bra , har ont i huvudet och ont i min hals , börjar säkert bli sur :(

hejdå allihoppa


KRAAAAAAAM & PUSSSS / Alexandra

Av alexandra - 20 februari 2011 20:05

haaaaaajjsen allihoppa , hur mårs ? :) haha , det var faktiskt ganska kul (:

idag kunde ju inte vendela komma , det är faktiskt bajs ;(

men träningen var riktigt kul ,, <3

just nu sitter man och chattar med Lucas Nilsen , hoho :**

och tyyp kollar på solsidan , tror att dte är första gången jag gör det , haha :)

imorgon är det skola , det är rikigt skit , om man nu säger så :)

och snart är det disco också ,, igen , så imorgon ska jag och vendela åka till lunna och sätta upp lappar , hoho <3

aja , Ha det bra alla söta


Kram / Alexandra

Av alexandra - 20 februari 2011 10:47

haaaaajjsan allihoppa ..

vad gör alla ?

jag är typ glad , men jag vet inte varför ? hehe..

haha , min lillabror kollar på en film på disney channel och så säger en utan maskarna eller vad det nu är " håll käften " haha , d tyckte jag var roligt :D

idag kanske man ska vara med vendela , eller jo det ska jag , men hon svarar inte ,, men sen blir det foooooootbollsträning , och vi kanske ska vara ute , det var jätte längesen vi var ute :D hahaha , roooligt (:

men vad ska ni göra idag då ?

hehe , det har jag ju redan frågat .. aja

ha det vra allihoppppppppa


KRAAAAAAAAAAAAAM / Alexandra (;

Ovido - Quiz & Flashcards