xsandra

Alla inlägg den 8 april 2011

Av alexandra - 8 april 2011 21:09

hejsan alla som... jag vet inte..  hhee ;)

men nu kom man typ hem från tp alldelesnyss tyyyptyyyp bara typ :)

och imon kommer jag, hanna, emelie och filppa åka till allum, värsta as kul jue :D

sen på söndag är det fortfarande match och jag är fortfarande jätte nervös ;s

men jag längtar jätte mycket tills imon faktiskt!

jättejättejättejätte mycket!

hehe, var på allum igår med, nu blev det mycket allum ;), sen ska man typ hem och bara ta det lugnt..!

men nu vet jag inte vad jag ska skriva mera , hehehhheee

och nu har jag jätte ont i mitt huvud, jag har ´haft det typ hela kvällen! :(


menmenmenmenmnemnemmnemen


kraaaaam å heyy leverpasteyyy / AlexandraaaaaaaaaaA (;

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards