xsandra

Alla inlägg den 5 april 2011

Av alexandra - 5 april 2011 20:06

hejsansvejsan..

nu sitter man och kollar på hockey ..

men somsagt , imorgon har vi träning, så jag vet inte om det kommer ett inlägg imorgon, blev ett ganska snabbt inlägg med jaja :D


hare bäst


;* å kram / Alexandra

Av alexandra - 5 april 2011 16:59

... JAG FYLLER ÅR :D

det är faktiskt ganska coolt (;

men hejsan alla.. (:

vad gör ni ?

själv sitter man bara och gör ingenting.. xd , hehe

tills imon har vi dååålig matteläxa, d suger..

men innan jag gör den ska jag göra mat (; , hhehe..

det var faktiskt ändå ganska längesen jag blogga.. (a)

men jag har inte så himla mycket att skriva..

imorgon är det trääning

och på söndag har vi match, jag är faktiskt väldigt nervös för det!

första matchen på skit länge.. men..

vi hörs!

ha det grymast!

pyssssheyy / Alexandra

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards