xsandra

Alla inlägg den 14 april 2011

Av alexandra - 14 april 2011 18:10

förlåt föe skit dålig uppdatering. men jag har inte haft tid och lust! :/

men vad gör alla då ?

själv så ska man snart gå ut och hoppa studsmatta. JAG HJÄRTA STUDSMATTAN! <3

i söndags spela vi match, gick inte så bra ;/ förlora 7-3 , hehe ;(

men jag la mål iallafall, var ganska snyggt, vendela och linnea la också mål, dem var as snygga!

på måndag om alltså 4 dagar fyller jag år :)

då ska man gå på bio med pappa, mamma å filip, ska kolla på Gnomeo&Julia eller Rio, beslutsångest asså ;o

haha ;)

jag har faktiskt ganska tråååkigt ;(

JUSTIN BIEBER ÄR SNYGG, så nu vet ni det!

imorse när jag vakna sa pappa att det brann nere på härryda bil&däck , var faktiskt ganska läskigt, d börja typ brinna vid 3 inatt, och förut när jag åkte hem när klockan var 5 rök det fortfarande där , å det stog brandbilar och sånt, väldigt läskigt faktiskt!

imon är det träffpunkten men det suger så jag vet inte om jag ska dit.

och imorgon ska vi ha engelska läxförhör, det suger!

jag har fortfarande jättetråkiiiiiigt asså!

jag kollar på PHINEAS OCH FERB :D, det är kuligt!

blev faktiskt väldigt långt inlägg..

längre än vad jag hade tänkt iallafall, hehe ;)))))

uuusch vad tråkigt jag har det.

men nu ska jag typ gå ut och hoppa studsmatta för jag har så himla tråkigt.

som sagt , JAG HJÄÄÄÄÄÄRTA STUDSMATTAN :D


haha,, kraaaamheyy / Alexandra

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards