xsandra

Alla inlägg den 19 april 2011

Av alexandra - 19 april 2011 17:43

men förlåt för skit dålig uppdatering..

men halllåå ;)

vad gör alla ?

själv typ sitter man typ och gör nästan ingenting.. :)

men igår fyllde jag år så jag hann inte blogga då ..

jag fick ett jätte fint

armband av farfar

en one piece av pappa (men den kommer inte än)

500:- av mamma

500:- av mormor

och 300:- av min moster

så nu ska jag börja samla ihop till en systemkamera :D

iiiiiih , men asså seriöst, nu vill jag att min ziperall ska komma asså, jag vill ha ha ha ha ha ha ha ha ha den nu nu nu nu nu nu nu nu!

ni kanske märker att jag har tråkigt ? ;)

men asså hur kan man samla ihop pengar, kommer inte på nått sätt , hehe :)

men vad har ni gjort idag då ?

själv har man vart med alva, eller först åkte jag till busshållplatsen och mötte upp alva och nora där och så tog vi bussen till landvetter och var på spontan idrotten.. vi var typ bara där i en och en halv timma.. det var väldigt trååkigt där!

så sen åkte vi hem til alva igen, fast då var inte nora med för hon åkte hem tror jag.. men då fixa vi lite fika och sen gick vi till en sjö i närheten , och så låg vi där och sooooola en lång stund, det var rigtigt skönt , sen gick alva hem och det gjorde jag med..

men nu vet jag inte vad jag ska skriva mer..

pappa ropa typ precis på mig, och nu ska jag äta :)

det blev ändå ett ganska långt inlägg faktiskt.. längre än vad jag hade tänkt mig..

men aja


pussheyy / Alexandra ♥

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards