xsandra

Alla inlägg den 2 april 2011

Av alexandra - 2 april 2011 12:27

.... nejmen skoja bara.. :)

sitter fortfarande i pyjamas och klockan är halv 1 liiiiiiiiiite mysigt faktiskt :)

snart kommer pappa hem tror jag och så ska vi göra oss iordning och sen åka och boooooooowla :D

Hanna är i skååååååååe :/, saknar ju henne!

och Emelie och Filippa är påväg till Alluuuuuuuum :/ , saknar ju dem! :(

hehe.. <3

jag hade inte så mycket akk skriva nu faktiskt, skrev typ allt imorse, hehe :)

menmen....


Pussssheyyyysaann / Alexandra

Av alexandra - 2 april 2011 10:08

tjooooohejsan alla söta tittare! :)

nu vet jag inte vad jag ska skriva hehe, var bara tvungen att uppdatera lite, var längesen nu.

jag hämtade min mobil i torsdags :D

jag tyckte att det var ganska gulligt att dom hade satt på en lapp som det stog " det är underbart att vara hemma igen, jag har saknat dig! " på.. hihi :)

nu tänkte jag äta lite frukost och sen ska jag göra en ny header :)

och sen ska vi kanske åka och bowla :D, då ska molly, hennes mamma, jag, min pappa, filip å jennifer med kanske :D

det kommer bli jättejätte kul :D, det var as länge jag var och bowla :)

men nu ska jag äta lite frukost och sen fixa en ny header!

sen ska jag fixa med min klocka också, medans vi var och hämta min mobil köpte jag en klocka också, men den var för stor runt handen dåå, så nu ska jag försöka fixa så den blir lite mindra med.. jag blev as sur när jag märkte att den var för stor så jag hållde typ på hela eftermiddagen igår för att den skulle bli mindre, men det funka typ inte!

och igår var jag på träffpunkten med, men typ bara en snabbis.. det är så trååkigt där men jag går dit ändå , hehe..

just nu sitter jag och messar med molly och kollar på PHINEAS OCH FERB :D , hehe , kuuuuuligt (:

blev väldigt långt inlägg ändå.. var inte meningen med det ;)


Pusssheyyy / Alexandra ;*

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards